Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 16:36:56 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/12393 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Tõstamaa alevik, 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee // Aleviku haljasala P1 // Varbla mnt 22 // 24 // 
3 (Tõstamaa Rahvamaja sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaabel on paigaldatud riigitee maasse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27205373>  (menetlus nr: 
462604), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister